Fredag

Hej svej!

Veckan har varit kanonbra. Syrran och jag har promenerat massor med vovvarna. Häromdagen blev en kompis stora hund arg på Monster och vi trodde nästan Monsters sista stund var kommen. Som tur var klarade han sig med ett sår framför ena örat (tur att det inte tog örat eller ögat). Kompisens hund är annars väldigt snäll, men han hade väl gått och retat sig på Monster kan jag tro. Vi tog en promenad tillsammans igår och hundarna brydde sig inte alls om varandra så de fick inga psykiska men heller. Skönt.

Idag ska vi kanske spåra med Petra, Nelly och Takida, måste bara kolla så jag hinner. Men det tror jag nog.

Nu blir det frukost.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ojda! Stackars lilla Monster!

Postat av: Hanna

Ja, tur det gick bra..

2007-03-26 @ 22:02:01
Postat av: Anonym

Oj vilken tur att Monsterbrorsan har huvudet i behåll!

2007-03-26 @ 22:10:26
URL: http://www.kennelbonzip.com
Postat av: Hanna

Faktiskt!

2007-03-29 @ 12:01:17
URL: http://hannaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback