Söndag

12859-169

Det blev ingen agilityträning igår, hade ingen bil så det kändes för krångligt. Istället började jag äntligen träna på Friskis (har gjort det förut men det var längesen). Usch vad jobbigt det var, fast kul!! Jag kommer nog att få göra light-versioner av vissa övningar för att orka (armhävningar på alla fyra till exempel) och kände mig ruskigt otränad. Men idag har jag en härlig träningsvärk och så småningom kommer jag ju att bli starkare igen.

I eftermiddag blir det agilityträning i alla fall och under veckan ska jag beställa min bil. Det blir en ny Skoda Fabia Kombi :)



Inte bra för plånboken men himla härligt att kunna åka som jag vill, det behövs liksom när man har hund.

Bilden överst är från förra veckan, det var så härligt att kunna promenera efter jobbet och att det fortfarande var ljust!! Har ett riktigt gott hund-samvete efter alla härliga långpromenader senaste tiden. Nu ska jag ut på en till, det blir Bonäs idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback