Semester fortfarande...

Jag har inte uppdaterat på ett tag, kanske borde bli bättre på det....

Jag är ledig fram till början av oktober och är för tillfället världens bästa hundägare ;) Hundarna får massor av uppmärksamhet, lååååånga promenader där de får springa lösa, lek, träning och pussar.

Monster har fyllt åtta månader och är verkligen en supergoding. Han är fortfarande lika glad och ganska valpig i många avseenden (jag förstår verkligen inte hur man kan använda så unga hanar i aveln, han är ju fullvuxen fysiskt även om han säkert kommer att bli en hel del grövre, men fortfarande en väldigt ung hund i huvudet). Han är himla rolig att jobba med och jag är så nöjd med lilla skiten. Jag har ju tagit det rätt lugnt med träning så vi får nog fullt upp på grundkursen i allmänlydnad vi ska gå i höst.



29754-103

Idag ska jag till Oxhälja med Jessica. Det är Sveriges största marknad, i Filipstad. Vovvarna äter ben och får vara hemma med husse.

29754-104

Kolla vad rolig Monster ser ut när jag försökt pilla upp hans öron. De ska verkligen ligga ned, han ser inte klok ut sötnosen...


Kommentarer
Postat av: Sandra med Lectus

Lennox var jättelik Lectus på bilden! Både Lennox och Monster är jättefina!

2006-09-02 @ 15:14:32
Postat av: Hanna

Vad gullig du är Sandra. Är så nyfiken på hur lilla Lectus har utvecklat sig. Har ni några bilder?

Postat av: Sandra med Lectus

Jag ska lägga in lite bilder i Lectus fotogalleri så återkommer jag med adressen när det är gjort!

2006-09-02 @ 19:33:36
Postat av: Hanna

Vad kul!!

2006-09-03 @ 09:56:38
URL: http://hannaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback