Jag, hundarna och nördstavarna

Idag har vi haft sovmorgon. Hundarna väcker mig mellan 7.30-8.30 varje morgon och det är en rätt lagom tid. Efter parkrundan går vi in och äter frukost i lugn och ro, gärna framför teven. Är man ledig så är man. Men idag så gick jag och la mig en stund efter frukosten, såg på inspelade tv-serier och slappade. Hundarna gillar lugna förmiddagar, de sov gott de också. Riktigt mysigt...

Efter lunch åkte vi till Kilene och gick femman. Det är jätteskönt att gå med stavar, jag tar i mycket mer med hela kroppen och blir mer andfådd och svettig. Nu har jag letat fästingar på hundarna och ska förbereda för min kurs ikväll: fortsättning i agility. Jag har beställt en film som jag ska kolla igenom nu och som jag hoppas kunna visa en hel del ur ikväll. Niklas har kommit hem så vi ska laga middag och sen ska jag åka ut till klubben i god tid.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback