Söndag

Idag är det söndag och förra veckan började jag praktiken, hade massa kurs och annat så det blev aldrig av att uppdatera.

I går träningstävlade jag och Lennox agility och hopploppet gick superdåligt men agilityloppet jättebra. Jag belönade på kontaktfälten och han är så himla duktig! Det var en så trevlig tävling, alla hjälptes åt (jag dömde largeklasserna :) och alla hejade på varandra. Mysig stämning och en rolig dag, precis som det ska vara. Grattis förresten Anette som välförtjänt vann vårt KM.

Jag ska börja träna upplet med Monster, han behöver mycket hjärngympa den lilla hunden. Annars tränar vi sitt kvar med kontakt. Jag tränar mycket stabilitet med honom. Det behövs också. Han är en liten studsboll!

Orkar inte skriva så mycket.. Ha det bra allihop!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Heej!
Gu så stor och stilig Monster ha blivit!
Många kramar från bonläpparna i Norrland//Lisa & Jerry

Postat av: Hanna

Kram på er med!

2006-10-25 @ 19:41:09
URL: http://hannaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback