Monster BIG-4

Åh vilken gullis Monster har varit idag! Utställningen gick jättebra, han låg snällt i mitt knä hela tiden vid ringside, travade fint i ringen och stod snällt och glatt på bordet.

Han fick en jättefin kritik och blev BIG-4, lillplutten.

Orkar inte skriva mer idag, är helt slut efter att Lennox jagat sork eller nåt liknande vid klubben. Och jag u min tur jagat Lennox. Skithund! Nu är båda dödströtta, nybadade, pussade och mätta och sover gott i soffan. Själv ska jag på tjejfest! (N är lite bakis så han och hundarna kommer nog vara lika trötta ikväll).  

29754-112
Travar duktigt

29754-113
Massor av travande blev det idag

29754-111
Och står alldeles stilla.

Fler bilder och mera text kommer.. fast inte idag.



Kommentarer
Postat av: Ammi

STORT GRATTIS till dagens fina placering för en kanondomare!

Postat av: Sara & flocken

Tjenixen o grattis till BIG-4 placeringen!! Så vi var alltså till och med släkt med den lilla tiken. haha..Båda mina odjur är ju det då=) Ha det toppen!!!

2006-10-08 @ 08:34:28
URL: http://www.eddi.se
Postat av: Mia

GRATTIS till MONSTER Brorsan, det gjorde du bra :-)

Syrran Milla o alla de andra i flocken.

2006-10-08 @ 13:02:50
Postat av: Kaja

Grattis til Monsters resultater i ringen!!!! KUL!
:o)

2006-10-08 @ 13:10:19
URL: http://www.chiodin.com
Postat av: Sandra med Lectus

Oh, vad han är sööt, han ser så koncentrerad ut på den första bilden! Och grattis till det fina resultatet!

2006-10-08 @ 17:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback