Lördagkväll

Jag har varit superdålig på att uppdatera senaste tiden, men vi gör inte så mycket värt att skriva om. Jag jobbar ju en hel del (just nu femton dagar i rad med två dagars ledigt) och sen har vi varit en del på stranden. Jag är så stolt över grynen, de är verkligen jättebusiga och skälliga och jobbiga ibland (inte så mycket Lennox, men Monster gör allt skäl för sitt namn ibland). Men när vi var på stranden häromdagen så var de lösa hela tiden trots att det också var en lös schäfer och cocker några meter ifrån. Monster ville först springa fram, men efter att jag sagt till honom så höll han sig runt vårt lilla läger. Duktiga lillen. 

Imorgon ska jag på en problemhundsutbildning i Forshaga (hundsportsgymnasiet). Det är en del i allmänlydnadsinstruktörsutbildningen och det ska bli jätteintressant. Måste tyvärr åka tidigare då jag jobbar eftermiddag, men hoppas hinna få en del matnyttigt innan dess. 

Ikväll efter att jag slutade jobbet (21.30) så åkte vi till HBK och tränade lite. Lennox fick hoppa staket och Monster träna lite handling. Har varit jättedålig med utställningsträningen senaste tiden, och Ransäter är ju inte långt fram. Så nu får vi träna litegrann. Har precis kommit hem från träningen, vi tog en promenad också. Klockan är nästan 23 och jag ska ju upp imorgon så det får bli sängen snart. Hundarna sover redan gott.

Vad gör ni i sommar? 

Kommentarer
Postat av: Maud

Ja, vi tränar ju inget alls just nu!
Vi har nedräkning tills vår nya juvel ska komma.... det är nu bara 4 ½ vecka kvar tills vi åker upp och hämtar henne!

Postat av: Sara & grabbarna

Heej bruden! Fy fan för o jobba så mkt.. usch=/ vilka duktiga grabbar du har som är intill dig sådär. Eddi drar gärna på upptäcksfärd men brukar komma direkt man ropar ( ibland från mammas o pappas grannars gårdar o grejer..oops).. Va skoj att ni ska till Ransäter för dit ska ju vi med!! Fast Loke får ju stanna hemma. Linda (fullträffens) kommer oxå dit med alla tre hundarna.. Eddis mamma, pappa och syster=) o så är ju Loke involverad oxå.. de har ju samma mamma, Eddis pappa är Lokes farfar=) Ska bli så skoj o se hur Monster ser ut nu! Många kramar. Slit inte ihjäl dig!!

2006-07-09 @ 09:53:27
URL: http://hem.bredband.net/eddihund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback