Skrockfull...

Nu blev jag nästan skrockfull och vågar inte skriva för mycket... Men OM den får flytta hem till oss så kan jag ju skriva lite om det jag vet.

Mamma är Nuch
Humblepup Xtra Soritas, en tik jag länge velat ha valp efter. Hon är väldigt trevlig och öppen, jag har träffat flera av hennes avkommor och de har också varit charmiga och glada små pinnar.

Pappa är Such Theneican's Dr Cheline, han är pappa till bland andra Yappy (som jag skrivit om tidigare, den första dvärgpinschern jag träffade) och här är en av hans bröder: Itch Such Intuch Theneican´s Donovan at Kösslbachtal.

Mina förhoppningar är först och främst att det blir en frisk och glad hane som trivs bra i vår lilla familj. Det vore jättekul om han visade sig gilla att spåra och framförallt träna agility. En bonus vore om det blev en rastypisk och snygg hane. Men huvudsaken är såklart att den är frisk och att vardagen fungerar bra.

Nu håller jag tummarna för att Jeanett ska ringa och berätta att den blir min och inte hunnit tingas av nån snabbare person.

Kommentarer
Postat av: Remo & Co

Jag behövde inte hålla tummarna ser jag nu. Gu´så kul. Jag trodde nog att han skulle ge sig. Förmodligen kommer din sambo att tycka att det är riktigt coolt med en svart pinne.
7 veckor kvar.. ja det blir långa veckor. Här har Remo blivit värsta slyngeln. Det hände på en kvart typ. Plötsligt hittar han på allt möjligt och vi blir ideligen lurade och förda baki ljuset av det lilla monstret. Remo är ett bullmonster han, men det är husses fel så nu har jag värsta snålmodellen med honom och riktigt arg måste jag bli ibland för annars tigger han direkt ur munnen. Så kan det gå när man är urgullig och har en lättlurad husse ;-) Men jag ska nog få till dem jag. Basta.

Namn på K? Ska han HETA nåt på K sen eller? Och nåt som man kan äta... hmmm. Jag vet! Krutonger, kartong, kablar, kritor, krutgubbar! Nåja, kanske inte riktigt vad som man tänker på men fråga Remo så är den här listan precis lika god som en annan. Särskilt kartong och kablar är gott.

Annars tycker vi att ni kan döpa honom till nåt på L. Som i Lilltroll... Nickes Lilltroll *ler glatt*

Ha det så jättegott.
Kram
Lene

Postat av: Hanna

Du är ju för rolig. Jääätte fina namn, hmpf. "Värsta snålmodellen", hahaha.

Ja, Lennox har också ätit lite av varje. Fast han gillade mest nikotin när han var yngre, typ gamla snusar och fimpar.

2006-01-09 @ 13:27:57
URL: http://hannaslilla.blogg.se
Postat av: 888

However second pacific poker 888 slow line upcard case.

2006-08-05 @ 12:24:55
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback