Måndag igen

Helgen har varit bra. I lördags åkte jag 7,5 km längd och det var jättehärligt. Sen tränade jag och Lennox agility. Vi var lite sena så en bana var redan byggd (lyx). Vi körde lite olika varianter på den kombinationen och det kändes bra. Avslutade med en rundbana, skönt att bara rejsa lite.

Igår, söndag, var jag funktionär på HBK's lydnadstävling. Lennox fick vara med på det varma kontoret så det gick ingen nöd på honom.

Om en timme ska vi träna i Ökna, det blir nog kontaktfält för vår del. Ikväll är det AIU, imorgon har jag flera hundar att promenera och på onsdag kommer söta Iza (daghunden) första gången.

På fredag har jag bokat ridhuset på 4H, där har vi ju inga balanshinder så det blir en hoppbana/kombination.

Om knappt två veckor ska vi hälsa på lilla Monster. Och om fyra veckor har han varit här i flera dagar... Mysigt!

Kommentarer
Postat av: christofer

Hund som människa - längdskidor är fantastiskt.

Postat av: Hanna

Visst är det.. hunden fick faktiskt inte ens följa med :)

2006-01-30 @ 16:17:09
Postat av: Zafir

Hej där Lennox!! Äntligen har vi fattat hur man skriver i din gästbok.. *ler* Med lite hjälp av Sara som har Eddi.. *hehe* Det var ett tagsen vi skrev som sagt.. Hoppas du har det jättebra?? Det har vi!! Ser att du ska få en liten lillebror vad kul.. När kommer han hem till er da?? Är han röd som du el svart?? Man blir allt lite nyfiken.. *ler*
Vilken snygg bur din matte ska köpa precis en sån jag har jag trivs att ligga i den både i bilen & hemma såå skönt känns som en liten koja för mig... Ser att du hittade en billig än oxå.. Matte har köpt ljul till min oxå så jag ska få åka i den på utställningar matte tycker det är för tungt att bära mig i den.. Jag följer ju alltid med matte & titta på utställningar är jättekul!!
Ha det nu så jättebra!!
KRAM Zafir med familj!!

PS min matte fick din msn ifrån Sara om det var ok så har hon lagt in dig där om inte säg till genom ett mail ds!!

Postat av: 888

All coup real hanger jackpot www 888 info kicker boat.

2006-08-05 @ 12:22:44
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback