Frusen hund

Det var svinkallt i ridhuset i söndags. Jag hade med en vetevärme som jag bad tjejen i cafeterian värma och som jag sen la under fårskinnet i buren. Sen hade Lennox dubbla täcken och låg invirad som en kåldolme så det gick ju bra. Men det var lite krångligt med vetevärmen, ville inte gärna be tjejerna värma upp den på nytt när den svalnat. Det var sån kö i cafeterian.

Sen kom jag på att en varmvattenflaska måste vara det ideala. Bara att fylla med varmt kranvatten och sen lägga in. Hittade en på
apoteket för 65 kronor. Hittade nu också en på Claes Ohlson för 29 kr. Vi har inget CO i Karlstad.. undrar om Malin med dvärgschnauzer-Charlie har ett i närheten, hon ska nämligen snart hit igen...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh en valp, en valp, en valp, en valp, en valp, jag vill oxå ha. Jag ska hem till Jeanett ikväll, vill du att jag ska ta med mig kameran måntro :-). Kakmonster var ju ett LJUVLIGT namn, Kaffe var ju fint det med. Kan du inte kalla honom för Coffee då?

Ha det gott!

Postat av: Hanna

Svarat i din gästbok, men kortfattat: JAAAAA tack!!

2006-01-10 @ 15:28:37
URL: http://hannaslilla.blogg.se
Postat av: Rosa

Verkar ju vara en jättebra idé det där med varmvattenflaska! Du får berätta om det funkar sen!

Å så måste jag ju gratulera till att du FÅÅR skaffa en till hund och att du FICK köpa den!!! Tjoho va roligt! Såg att du funderat på namn, Kahlua Kiss är faktiskt Sashas mamma, tycker oxå att det är ett riktigt fint namn. Om du vill kalla honom för Kid är väl Kahlua Kid ett fint namn, eller varför inte Karate Kid? =) Låter väldigt explosivt! Som en agilityhund ;)

Ha det!
/Rosa, Sasha o Troja

2006-01-10 @ 19:56:11
URL: http://www.consension.com/sasha/troja/
Postat av: Hanna

Vad fränt!!

Det ska ju vara nåt man kan äta eller dricka, så tror inte Karate funkar :)

Tack för grattiset, ser fram emot när du uppdaterar din hemsida.

2006-01-10 @ 20:24:41
URL: http://hannaslilla.blogg.se
Postat av: Rosa

Aha fattade inte det där med att det skulle nåt ät-eller drickbart! ;)

Ska uppdatera den snart. Promise. :)

2006-01-10 @ 23:51:40
Postat av: 888

As the no croupier 888 poker reels fish bankroll.

2006-08-05 @ 12:22:41
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback