Vi har ju tävlat också!

Åsa och Lovis har ju varit här också, och vi har tävlat. Niklas var hemma med Monster när vi var på tävlingen och de hade haft en skön dag med massa mys. Åsa och Lovis tog sista pinnen och är nu både i agility- och hoppklass två (+lkl 2). Jätteduktiga!

Vi diskade oss i båda loppen. Första kändes jättebra, han satt så fint i starten och tog kontaktfälten snyggt. Men så tappade jag bort mig innan en svår slalomingång och vips hade vi fått fem fel. Efter fem fel tycker jag i princip att vi redan har diskat oss (vi får ju ingen pinne då ;) så när han senare styrde mot fel hinder så "fick" han ta det och sen sprang vi upploppet ut. Men jag har loppet på film och är jättenöjd med det!

Nästa lopp kändes inte alls lika bra. Är nöjd med starten men sen hade vi massa småmissar som kändes trista. Vi hade i alla fall en trevlig tävlingsdag och träffade glada människor.

Efter tävlingen åkte vi ut i skogen (bäst att passa på när ändå Niklas var hemma med Monster) och gick en sväng. Så här härligt tycker Lovis att det är med snön...

29754-40


Kommentarer
Postat av: Julia

Ja det känns underbart att allting plötsligt har släppt för min "lilla"tjej. Att hon kan vara med på agilitytävlingar och göra bra ifrån sig både på plan och utanför.
Synd att ni inte riktigt fick till det, men jag tyckte det var väldigt svåra ingångar på slalomen. Överhuvudtaget ganska svåra banor om man jämför med hoppklasserna. Men det är ju roligt att ha något att bita i = )

Postat av: 888

Please out grinder buy split 888 outdraw straight counting straighten hard?

2006-08-05 @ 12:22:44
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888
Postat av: baccarat

Finally progressive corner chips down baccarat gutshot!

2006-08-06 @ 04:59:20
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback