Agility

agility

Ja, jag ritar som en treåring i Paint, men det är så himla svårt att styra rätt med musen. Hur som helst. Den här kombinationen tränade vi idag, man kan variera staketet på olika sätt.

Första varven gick jättebra, jag körde först en gång att styra honom ut  mellan hinder och andra gången att ta in honom mellan hinder. Andra gången vi skulle köra gick sådär, han drog mycket mot målet, och jag var kanske inte lika fokuserad som första gången? Men allt som allt kändes det jättebra.

Vi tränar riktigt mycket, i måndags, idag och så blir det både lördag och söndag på den allmäna träningen. Jag längtar ändå efter våren när man kan åka ut när man känner för, utan att behöva boka. Vi behöver verkligen mängdträning på kontaktfält. Å andra sidan blir träningen strukturerad och välplanerad under vintern. Men man KAN ju träna så planerat även på sommaren :)

Har lagt undan lite pengar till vårens kursen. Ska ju gå två helgkurser för
Camilla Åström (en hos Byrackarns och en på Hammarö BK) och en kvällskurs för Anita Axelsson. Längtar!!

Kommentarer
Postat av: slots

Shall stack online slots variations clubs.

2006-08-04 @ 20:41:02
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/slots
Postat av: baccarat

Lots of case split coup counting gang online baccarat.

2006-08-06 @ 04:59:20
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback