Söndag

Uppvisningen igår gick bra! Efter att jag gått av Lennox ordentligt och satt på honom täcket så tog jag ut Monster istället, vi gick en promenad och sen fick han följa med in i ridhuset och se på resten av luciaprogrammet. Det var proppfullt på läktaren (inkl. andra hundar och kaniner då tjejerna hade kaninhoppning) men så fort jag satte mig ned så la han sig snällt i mitt knä och låg där hela tiden. Så himla skönt att jag haft med honom på några möten och tvingat honom att koppla av även när det är rörigt runtomkring. Betyder mycket för mig.

Idag har vi varit ute på morgonpromenad och nu sover hundarna i soffan. Klockan 13 ska vi träffa en löwchen-hane som Monster ska få leka med (om det funkar mellan dem) och sen är det agilityträning kl. 14, först med Lennox och sen med Monster.

Imorgon kommer syrran hem från Stockholm så snart har hundarna sällskap när jag jobbar. De älskar "moster Sara" och blir nog väldigt glada när hon kommer.

Hoppas ni har en härligt tredje advent!
 

Kommentarer
Postat av: Sara, Eddi & Loke

Tjena mors=) Kikade in lite på din andra blogg..det måse ja göra fler ggr.. tänk ja köpte faktiskt några julklappar redan i JULI.. sicken jävla kärringvarning inser jag nu=) men faktum är att vi har en stor hop med människor att handla till o så är ju jag en "fattig" CSN-inkomsttagare" så vi brukar va duktiga på att starta upp i tid..haha i år vare dock LITE väl=) men jag har oxå klappar kvar att inhandla. ska dra in till Örebro på fredag o sista-minuten-stressa=)Föresten.. ha det så jättemysigt med syskona Sara o Erik i jul..jag ska ha myspys med mina, Hanna & Erik=) Ha de toppen!

Postat av: Hanna

Oj jäklar vad tidigt! Men det är ju jättebra att vara ute i tid när man har många att handla till. Och definitivt ingen kärringvarning. Kärringvarning är att vara grinig före jul.

Detsamma :)

2006-12-17 @ 20:01:03
URL: http://hannaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback