Och igår kom brorsan

I morse när jag skulle lämna hundarna på Nolgård så kände hundarna direkt vi kom innanför dörren att nån mer anlänt till huset. De slängde sig in i huset och upp i sängen hos stackars Erik (julledig med sovmorgon) och det blev ett vilt pusskalas. Nu är i alla fall syskonen samlade, fast mamma och pappa är i Australien, Thailand och Nya Zeeland över jul och nyår.

Läste igår hos Pudelbus-Anna om Greg-hysterin och det var skön läsning för mig som senaste tiden inte riktigt fattat vad folk skrivit om i sina agilitybloggar. Jag har ju ändå gått en Greg-kurs för Anita (i alla fall steg 1 av 2, men ändå sex tillfällen) och läst en del om det och tycker verkligen att idén med ett genomtänkt handlingssystem och noggrann grundträning är mycket bra. Men kan man aldrig bli bra om man inte köper hela konceptet rakt av? Så känns det lite grann nu....


Kommentarer
Postat av: Mia

En lite sen kommentar om täcke.Såg riktigt bra hundtäcken på Hööks,butiken för häst tillbehör.
Det var visserligen i Västerås och vilket fabrikat kan jag inte heller svara på :-( men dom var riktigt bra sydda i bra material.Och till bra pris.
Kram Mia

Postat av: Hanna

Tack för tipset Mia!

2006-12-21 @ 10:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback