Gullet

Kom att tänka på en sak.. När Lennox har tråkigt och vill ha godis eller leka så går han alltid in i nåt rum och hämtar nån sak. Sen sätter han sig framför mig med grejen i munnen och ser uppfordrande ut. Det är såklart jag som uppmuntrat det, det är ju rätt så gulligt. Jag får grejen och så går vi ut i köket och ser vad vi kan hitta i kylen.

Senaste veckan har han hämtat:
-en innersula från en sko
-en stor plastgalge
-en rulle bajspåsar
-två reklamblad.

Blä, känner mig redan stressad inför helgen. Dels vill jag se hela dp-bedömningen och det lär ju ta några timmar. Dels vill jag se Freestyle, agility, shoppa och heja på Jessica i RR-ringen och Jeanett m.fl. i dobbis-ringen. Måste skriva ut ett schema och ta med.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Lennox verkar vara omöjlig att inte älska!

Postat av: Hanna

Han har sina stunder :)

2006-12-07 @ 18:04:32
URL: http://hannaslilla.blogg.se
Postat av: Ammi

Du är gullig du, ska du skriva ett schema för mässan :). Vi har ringarna bredvid varandra (tror jag?), så jag hoppas att vi ses IMORGON. Lördag? Kram och pussa på killarna!

2006-12-08 @ 14:31:20
URL: http://hem.bredband.net/knorrsvans
Postat av: Hanna

Men hur ska jag hinna? :)

2006-12-08 @ 14:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback