Fredag kväll

Vad härligt det är med helg. Ska hänga med hundarna hela helgen :)

Idag på lunchpromenaden gick vi till en grusplan och körde agility utan hinder, alltså torrhandling. Det gick jättebra! Lennox är lite seg på cirkelträningen, men om jag springer lite fortare, typ raksträcka så springer han perfekt vid sidan. Så han kanske inte riktigt fattat syftet med det där travandet i ring.

Monster var ovanligt koncentrerad och duktig, jag var så nöjd med mina laddade små vovvar när vi promenerade hemåt.

Ikväll har vi mys-i-soffan kväll (har vi väl visserligen varje kväll, men det är nåt extra med fredagar).

Ska snart gå och lägga mig och se världens sötaste film: Elf.

Imorgon: agilityuppvisning.

Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Å det var ju en underbart gullig film! Tack för tipset! Kram!

Postat av: Hanna

Vad bra att du tyckte det!

2006-12-16 @ 17:36:45
URL: http://hannaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback