Måndag - flyttat i helgen

Oj vad vi har grejat i helgen. I torsdags och fredags målade vi och i lördags flyttade vi alla saker till den nya lägenheten.

När vi har målat (torsdag och fredag) så har jag rastat Lennox ordentligt innan och sen har han fått ligga i sin korg hela tiden. Jättebra träning. Även om han är över två år så är nog aldrig passivitetsträning fel för en dvärgpinscher. Han har varit jätteduktig och fattade snabbt att han inte fick vara med och jaga rollern och att man blev väldigt mycket duschad när man doppat nosen i färg.

Det har alltså mest blivit promenader i helgen.. har inte hunnit med så mycket annat.

Ni måste ju kolla
Lennox sida. Den blir så fin. Och kommentera gärna här i bloggen. Hade inte fått ett enda meddelande på hela helgen :( Nu är sidan uppdaterad med lite info om mig och länkar till Lennox stamtavla (kolla!) och hans MH.

Ikväll ska jag greja hemma och se på Niklas hockeymatch. Syrran är hemma från Stockholm hela helgen och Lennox kommer nog bli jätteglad när han får träffa sin favvo-moster.

Imorgon, tisdag, börjar min första agilitykurs som instruktör. Jag är så laddad, hoppas det blir bra.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh, det ska bli jättekul att ses igen!!! Länge sen man tävlade nu ju, jag längtar verkligen :) Inte för att jag tror att galningen kommer att göra några vidare bra resultat, men det är så jäkla kul att köra henne ju :)

Postat av: Hanna

Min kompis hade dock glömt betala till Varberg. Det är ju aslångt att åka ensam så jag får se om jag avstår... men jag vill verkligen åka.

2005-10-31 @ 14:22:08
URL: http://hannaslilla.blogg.se/
Postat av: Siri Mette

Gratulerer med ny leilighet! Mye jobb med oppussing, men det blir jo bra til slutt!!
Den nye siden ser bra ut! Vi gleder oss til den er helt ferdig :) Hils til pappa Lennox! Vi snakkes!

2005-11-01 @ 10:49:18
URL: http://www.silverkrohn.no/dinademonia
Postat av: Hanna

Hej Siri Mette!
Ja, jag tror det blir riktigt bra.
Ha en skön helg!

2005-11-03 @ 14:59:57
URL: http://hannaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback