Valpsjukan

Valpsjuka är en allvarlig sjukdom som även kan drabba människor. Tyvärr verkar det inte finnas nåt vaccin för människor ännu? Sjukdomen yttrar sig i att man blir helt mjuk i benen och varm i hjärtat när man ser en valp och får ett stort habegär.

Jag vill ha en valp! Gärna en liten Maya-puppy. Kolla de där ögonen på en valp från Mayas förra kull.. man döööör.



g

Jaja, det gäller att övertala herr Husse först bara.

Igår hade vi agilitykurs och det var jättekul. Deltagarna är så duktiga och hundarna är helt ljuvliga. SÅ goa! Vi har tre JRT, en storpudel, en tollare, en ISCWT, en sheltie, en sealhamterrier och en flat. En rolig blandning.

Idag åker vi bort med jobbet och kommer hem imorgon. Så det blir ingen agilityträning förrän på torsdag kväll möjligtvis. Ska allt hinna med ett kort pass på fredag också.

Jag längtar till jul!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag stöder dig för fullt :) Det är roligt med två hundar, jag börjar fundera på hur roligt det kan vara med tre....

Valpprat på lördag tror jag minsann!

Postat av: Hanna

Hihi, ja, tre låter rätt kul faktiskt!

2005-11-11 @ 09:11:36
URL: http://hannaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback