Summering av 2005 och mål för 2006


Agility
Mål för 2005
Komma igenom en bana utan att diska oss

Uppnått 2005
Uppflyttade till hoppklass 2
En pinne i agilityklass.

Mål för 2006
Uppflytt till hoppklass 3
Uppflytt till agilityklass 2


Lydnad och spår
Mål för 2005
Starta lydnadsklass 1 och appellklass spår

Uppnått 2005
Startat lydnadsklass 1, anmält appellen men ställt in

Mål för 2006
Starta appellklass spår
Få ordning på fritt följ och platsliggning så att momenten känns trygga och bra


Övrigt
2005
Lennox har genomfört MH med ett resultat jag är mycket nöjd med
Han har fått en valpkull med fem valpar
Vi har haft dvärgpinscherträffar och det har varit jättekul och lyckat
Lennox har mognat och är en sån himla mysig liten hund som jag trivs väldigt bra med

2006
Viktigast är att Lennox är frisk och glad
Jag hoppas att vi får gå en del kurser och att vi har roligt tillsammans på agilitybanan och att vi gör framsteg i lydnaden






 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Oj vad seriösa ni är med mål och kontroll av uppfyllda mål :) Jag har bara roligt jag :) Drömmål har vi förstås, men det är långt dit.

Vi ses på lördag!

Postat av: Hanna

Jag försökte inte vara seriös, målen bara dök upp av sig själva förra året. Så nu var det lika bra att sätta upp nya. Väldigt höga må jag säga. Men man ska väl sikta högt? Trean kanske är lite att ta i.

2005-11-28 @ 15:16:02
URL: http://hannaslilla.blogg.se/
Postat av: Siri Mette

Heisann!!

Dere er jammen flinke!! Det er fint med mål, for da har man noe å jobbe imot!! Ønsker dere en riktig koselig adventstid!

2005-11-28 @ 16:34:53
URL: http://www.silverkrohn.no/dinademonia
Postat av: Magdalena med Pepzi & Tequila

Oj, jisses vad du är drivande och duktig. Hur hinner du allt? Sover du inget *ler* Det är roligt att vi har en kanonambassadör för vår ras ute på tävlingsbanorna. Du är kanonduktig, Hanna! Detta är ju trots allt din första hund. Mycket bra gjort av både dig och Lennox (bli inte för mallig bara, men stolt som en tupp ska du bli *hehe*).

Jag saknade ett mål;-) Det stod inte valp någonstans *fniss*

~*~LYCKA TILL 2006 HANNA & LENNOX. NI ÄR VÄRDA ALL FRAMGÅNG OCH LITE TILL!!!~*~

Våra planer för 2006 är: MYSA, GOSA, BUSA och TRÄNA LITE ALLT MÖJLIGT och kanske om jag har tur kommer vi in på en spårkurs. Men, Hanna du kan väl flytta till Småland och bli instruktör här istället;-)

Ps. Som jag alltid brukar säga när det närmar sig årets slut: TACK för all trevlig läsning på din sida. Fortsätt och delge oss rapporter även 2006.

2005-11-28 @ 19:01:02
URL: http://www.dogbytes.se
Postat av: Hanna

Siri Mette - Tack, vad gullig du är!! Önskar detsamma till er!

Magda - Har svarat i din gästbok

2005-11-29 @ 07:59:03
URL: http://hannaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback