Snart är det helg!

Ikväll ska jag på det fjärde och sista steget i Studiefrämjandets ledarutvecklingkurs: L4:an. Kurserna har varit jätteroliga och lärorika så det blir nog intressant även denna helg.

Lennox ska sova hos mamma och pappa i natt eftersom jag är borta (och Niklas ska träffa en kompis som är hemma från Göteborg). Imorgon ska de till sommarstugan och plocka granris och sen kommer jag hem på eftermiddagen.

På söndag ska vi först träffa andra i brukshundklubben och spåra. Och sen, klockan 13, ska vi träffas i Mariebergsskogen för att ha en dvärgpinscherträff. Det ska bli jättekul!

Jag har redan planerat in lite agilitytävlingar för 2006. Lite trist att vara i klass 1 i agility och klass 2 i hopp eftersom många tävlingar är klass 1 eller 2+3. Men nu ska jag skärpa till mig lite så vi kan ta de där två pinnarna vi har kvar i agilityklass. Förhoppningsvis blir det en del helgkurser också så att jag får lite hjälp. 

Hoppas ni får en skön helg!!! 


Kommentarer
Postat av: Åsa

Nej, inga kurser inplanerade än... Det dröjer ju innan man kan ha helgkurser, till april kanske, för man vill ju vara ute. Så himla bra lokaler att ha kurser i har vi ju inte, men man kan träna litegrann iaf...

Ses i Västerås!

Postat av: Hanna

Det är väl mest jag som är ute i god tid och planerar vårens aktiviteter :)

2005-11-18 @ 10:40:10
URL: http://hannaslilla.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej sötishunden! Vad duktig du och din matte är på tävlingarna! :)

2005-11-18 @ 22:17:33
URL: http://www.halsoinformator.se
Postat av: Catrin

Hej! Varmt grattis till uppflytt till 2:an i hopp!! Du ska se att snart är du där i agilityklassen oxå!
Lycka till med vårens tänkta tävlingar...
Ps du vet om att du kan inhandla en bräda på ca 2-3 m måla med lite sand i o vips kan du träna kontaktfält inne gm att lägga brädan mot soffa/stol/bord etc etc...Att träna liten gunga fixa du lätt gm att spika fast en lagom stor träcylinder på mitten av den...
Ha de gott!!!
CAtrin

2005-11-19 @ 06:34:35
Postat av: Hanna

Hej Anna och tack så mycket!!

Catrin, tack för tipsen!!!

2005-11-21 @ 07:59:12
URL: http://hannaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback