Och så var det natten igen

Det blir mörkt väldigt snabbt nu... Idag har det bara blivit promenixande och ikväll ska jag på den där spännande föreläsningen. Ska försöka hinna med en powernap innan, jag har så lätt att somna när jag sitter ner en stund. Oavsett hur intressant det är.

Imorgon kväll åker jag till Göteborg och hälsar på vänner. Vi ska gå på Lisebergs julmarknad, på Världskulturmuséet och massa annat. Mysigt! Lennox ska vara hemma hos Niklas och jag kommer hem på lördag kväll. Vi ska träna på söndag morgon så att Lennox är trött när jag ska gå till kyrkan (jag älskar julmusik) och på julskyltning. Dessutom är det skönt att passa på att träna i dagsljus.

På agendan närmsta veckorna:

2-3/12 - åka till Västerås på fredag. Tävla på lördagen. Agilityklass 1 och hoppklass 2 går samtidigt på olika banor. Bäst vi kommer upp i tvåan i agility snart så vi slipper krockar :)

8-10/12 Kielkryssning och julmarknad i Lübeck med Niklas. Härligt! Pappa ♥ (världens snällaste) har tagit ledigt från sitt upptagna jobb för att vara hundvakt på torsdag och fredag. Vad snällt!!

11/12 Till Hund 2005 med Jessica. Se på söta dvärgpinnar, träffa trevligt folk och kolla agilityn.

Åh, jag älskar att ha mycket planerat! Ser verkligen fram emot allt roligt + jul och nyår.



Kommentarer
Postat av: Åsa

Ses i Västerås!!! Såg du startfälten, jäklar!!! När det har varit runt 50 starter har vi kommit 3 eller 4, nu blir vi ju 6a :)

Så ni kommer på Hund 2005 åxå? Gud va kul!!!! Fast jag kommer nog tyvärr inte att vara så pratsam på söndagen, ni får vinka åt mig :)

Postat av: Lene Rasch

Tjabba på er, såg minsann din önskelista, jag ska hålla tummarna. I vår familj är det JAG som håller tillbaka önskningen.. Husse Anders tycker det skulle vara så kul att skaffa en till ganska snabbt, fast han vill gärna ha en chihuahua. Men jag vet inte jag. Tycker nog att lillen kan bli två år sådär. Han är bra 8 månader och det tar nog lääänge att få i ornding på oss som "föräldrar". Håller med om att jag uppdaterar lite sällan. Jag har MASSOR att skylla på, men mest är det väl att jag tycker att jag inte haft några roliga bilder och att man ibland tappar lusten för hemsidan. Hör du, har du inte kvar din gästbok? Kom ihåg att ta backup på alla dagboksinägg på din blogg. min blogg Sniff på bloggi.se lades ned och sedan var allt från februari tom mars försvunnet.
Jag läste att du håller på med "leta" jag tror att Remo också har fallenhet för att söka och vi har nu vårt nya hundhus, ska nog gå nån klickerkurs för det är ju jättekul, men det är lite svårt ibland, när man går för fort fram. Ha det så bra. Kram Lene

2005-11-24 @ 23:23:21
URL: http://remo.casa.se
Postat av: Hanna

Hej Åsa! Japp, det gör vi. Ja, vilka startfält! Där får vi inte ta några extra svängar...

Lena! Ja, vi tränar upplet ifall vi nån gång skulle bli uppflyttade till lägre. Dessutom tycker Lennox det är riktigt roligt. Men först blir det appellstart till våren. Lennox blir ju tre år till sommaren och det känns ganska lagom. Men vi får väl se om det blir nån mer voffse. Ha det gott!!

2005-11-25 @ 08:14:21
URL: http://hannaslilla.blogg.se/
Postat av: slots

In need of bump street online slots rank live live pairs cap.

2006-08-04 @ 20:40:14
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/slots
Postat av: 888

Most jacks push 888 info gang bet?

2006-08-05 @ 12:21:07
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback