Fullärd

Oj vad mycket det finns att lära sig om hundar! Igår var jag på föreläsning med Hundcampus. De som talade var Lennart Wetterholm (jätteintressant om hundars förmågor), Lars Fäldt (mest om "problemhundar") och Tobias Gustafsson (om stress). Jag blev väldigt sugen på att åka dit och kursa lite.... Synd bara att allt privat är så dyrt.

Lennox var så busig när jag kom hem. Han hade legat och snarkat hela tiden när jag var borta och ville gärna leka lite. Han hämtade: en matskål, en innersula från en sko, en galge, en sko och lite andra saker. Men sen gick han med på att ta ett ben istället och la sig och tuggade. Han är så rolig när han kommer med olika saker. Jag har nämligen uppmuntrat att han ska hämta saker (och bytt mot godis) så vi bara fnissade åt den lilla skrutten som var leksugen. Idag ska vi spåra lite på rasten så att den här dagen blir lite roligare än gårdagen.

Hoppas ni får en skön helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback