Motivationen på topp!!

Åh vad det är kul med agility, jag har fått motivation till tusen den här sommaren. Känns så bra att ha tränat hyfsat ordentligt och att tävlingsresultaten blivit mer än godkända.

I lördags tävlade vi i Karlstad. I hoppklass två tog vi vår andra pinne (ett lite skakigt lopp med några för stora svängar men som ändå ledde till en andraplacering av tjugotalet tävlande) och fick tio fel (tror jag) i agilityklass två.

Det var en jätterolig dag! Och det känns så kul att vi bara har en hoppklass 2-pinne kvar till trean. Även fast jag så klart inte har nån brådska dit.

Kommentarer
Postat av: Pernilla & Terror

Brukar smyga runt i din blog och läsa om din dp! Jag och min lilla dp kille har just börjat tävla agility tillsammans, det är verkligen det roligaste vi gjort :-) Inte lätt med en lite snabb vessla och en klantig matt men så roligt! Grattis till pinnen :-)

Postat av: Hanna

Vad kul Pernilla! Det är verkligen superroligt..

2007-09-19 @ 08:48:25
Postat av: Sara

Grattis igen!!! Ni är duktiga!!!!!!

2007-09-20 @ 11:55:22
URL: http://sarasvovvar.se
Postat av: Amanda & Vincent

Vad duktiga ni är!! Vincent och jag kämpar vidare i klass 1. Det vill sig inte riktigt på tävlingarna längre och nu när jag tycker det mesta flyter så har han börjat riva ute på plan... Jaja det är väl bara att träna vidare antar jag. Lycka till med kommande tävlingar!/Amanda

2007-09-26 @ 10:48:33
URL: http://freewebs.com/mandaw
Postat av: Sara

Hej!!
Nu kanske jag är helt ute och cyklar men har för mig att du har en sådan där frisbee-liknande sak som man kan lägga i sin hundbur som håller värmen.. kan det stämma??
hur är det med er alla annars??
kram sara

2007-10-13 @ 23:01:10
URL: http://sarasvovvar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback