Tävla imorgon

Imorgon, söndag, känns det som årets agilitydebut. Jag ska tävla i Kil med Lennox (Monster är ännu för ung, och absolut för otränad). Vi startar agilityklass 1 och hoppklass 2. Får se hur det går, jag hoppas jag inte glömmer huvudet hemma, jag jobbar nämligen natt den här helgen och slutar 05.30 - det är anmälan klockan 08. Men äsch, det ska nog ordna sig. 
 
För övrigt så tränar vi rätt mycket agility. Monster är skitrolig att träna med, han är rätt häftig den hunden. Jag tränar ungefär tvärtom med honom mot hur jag började träna med Lennox så vi får väl se hur resultatet blir, ha ha.. Idag var vi ute och spårade, Monster älskar att spåra och är riktigt duktig. Lennox var också duktig, även om han kom på villovägar vid ett tillfälle (bytte antagligen till nåt mer spännande spår, bushunden).

Jag återkommer med tävlingsresultatet :)

/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback