Vardag

Har inte haft så hemskt mycket att skriva om, det är mest vardagslunk. I förrgår var vi hos Jessica och Argos, vi gick först 2,5:an med vovvarna och sen såg vi på tv.

Igår hade vi vernissage med jobbet så N passade hundarna. Det är så mörkt när jag kommer hem från jobbet och man får inte lust till så mycket.

Jag passar på att träna lite på luncherna ibland, igår sprang vi i cirklar och båda hundarna var jätteduktiga. Det blir en hel del godissök också, i alla fall någon aktivering tänker jag.

På lördag ska ju jag och Helene till
Byrackarns och tävla. Det ska bli så roligt, jag är helt uppspelt och pirrig redan. Jag ♥ agility!

Funderar på att boka in en tid för frisksim på Solstadens smådjursklinik. Har tänkt prova att simma hundarna i badkaret sen, men det är ju alltid bra att få se hur det ska gå till. Jag är bara rätt att de ska tycka att det är väldigt obehagligt, speciellt Lennox som verkligen inte gillar vatten.... Monster är ju lite mer obrydd, han kan titta in när jag duschar och badade ju långt in på hösten när han råkade springa genom en stor pöl eller såg en pinne ute i sjön han ville ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback