Vi lever!!!

Jag vet egentligen inte varför jag är så dålig på att uppdatera hundbloggen.. Kanske beror det på att vi tar det rätt lugnt och det inte händer så supermycket i vardagen eller på att det ändå är så få som läser. Fast det känns ju nonchalant mot de stackars läsare som hittat hit och finner en blogg som aldrig uppdateras.

Hur som helst. Jag har anmält Lennox till ett par tävlingar, Karlstads och Arvikas (båda officiella). Vi tränar lite sporadiskt och jag väntar fortfarande på att få tillbaks den där lusten att träna nästan varje dag. Det är skitkul när jag väl åker ut, men det blir för sällan.

Båda hundarna mår bra och uppför sig fint i våra vardagsrutiner.. kommer inte på så mycket mer att skriva. Ska verkligen försöka uppdatera lite oftare framöver.

12859-304

12859-302

kram på er!!

Kommentarer
Postat av: catrin o härja

Ibland kan det vara skönt med en liten siesta från allt- varmt lycka till mera tävlingar / träningar framöver. mvh Catrin

2007-08-16 @ 08:36:20
Postat av: Hanna

Tack detsamma!!

2007-08-16 @ 23:07:26
Postat av: Sara med resten av högen

om det är till någon tröst s¨är jag lika dålig som du på att uppdatera;-) Vi får skylla på sommarvädret och att man inte kan sitta framför en dator när det är så ljuvligt ute..(jag är föresten genomförkyld nu.. o det beror säkert på att det är 56 minusgrader varenda dag). Må så gott kramar från
oss

Postat av: Helene,M & B

Hej Hanna!
Saknade dig på träningen i tisdags,fick
du förhinder? Det tränades valfritt moment:blidde slalom och slalomingångar.Sedan körde vi en rolig agilityklass bana 1.Efteråt fick Bonzo köra banan och han gick riktigt bra,funderade då på att anmäla honom till Karlstads tävling men nu har han en svullen röd tå som han inte vill låta bli,alltid är det något.....
Ha det gott!

2007-08-19 @ 09:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback