Allt är bra med oss

Just nu går jag fortsättningskurs i agility med Monster. Borde verkligen ha tränat lite mer intensivt innan kursstarten med tanke på att vi hoppat över grundkursen. Igår var det två övningar som blev lite för svåra, dels sitter inte kontaktfälten så jag vill inte köra hela balanshinder, dels har han inte tillräckligt släpp för att vi ska fixa bakombyten. Men det är himla kul att gå kurs och vi tränar flitigt mellan tillfällena så det ska nog gå bra. Dessutom är det skönt att slippa allt basic på grundkursen.

Hoppas allt är bra med er!!


Kommentarer
Postat av: Helene,Bonxo,Meija

Även om det blev lite svåra kombinationer för dig och Monster så kan du ta ut enklare övningar som anpassar sig för er och det är du ju himla duktig på!!!Jag tycker det går jättebra för er.Synd att jag inte fick se er så mkt i tis då du var tvungen att åka så tidigt:-( Nu har ni lite tid att träna till nästa gång...

2007-04-26 @ 11:57:21
Postat av: Petra

Har du möjligen en portis vid namn Selma med på din kurs? Eller du kanske går kurs på hammarö den här gången? Hoppas allt är bra med dig och småkillarna, nu måste vi ju försöka ta oss ut i skogen eller till klubben och träna lite tillsammans! ;)

Postat av: Lene Rasch

Jag får verkligen skämmas. Jag har inte uppdaterat en enda gång sedan i december och knappt vart ut på en hemsida, men nu serru, har det hänt grejer. Vi har NY hemsida och ny adress och en tråkig händelse, Remo har flyttat med husse men Roofer mammagris e kvar. Monster är för övrigt nästan en kopia av Remo i ansiktet!

2007-04-29 @ 20:44:15
URL: http://rasch.casa.se
Postat av: Sara med resten av familjen

Tjenixen!! Ja nu har det hänt grejer här i Karlskoga och hundarna har fått en lillasyster. Loke bryr sig inte så mkt om henne. Han behöver ju aldrig ta ngt direkt ansvar utan det står ju generalen Eddi för.. Första dagen när vi kom hem vaktade Eddi Tyra från Loke så han inte ens fick hälsa för Eddi tyckte att det var hans bebis:-) men nu är det ju inga problem med den biten. Båda vill vara med och mysa och det är jättehärligt.
Hoppas allt är bra med er.. ni är i farten med agility för hela slanten förstår jag!!
Kramelikram

2007-04-30 @ 11:07:41
URL: http://www.eddi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback