Måndag igen

Helgens kurs har varit såååå rolig, inspirerande och lärorik! Jag ska:

- lita mer på Lennox (våga arbeta en bit ifrån honom i vissa lägen) men samtidigt
- våga jobba nära hindren

Alltså, när det är en vanlig sväng där han bara ska dra rätt över hindren så ska jag kunna hålla mig en bit ifrån, skicka honom genom tunnlar och sånt. Men i exempelvis staket så ska jag våga gå ännu närmre för att handla effektivare. Kan man väl sammanfatta det.

Kontaktfälten har funkat SÅ bra, och snart sitter nog höger- och vänsterslalom lika bra. Han har varit fokuserat och jobbat på så himla bra under helgen, trots att C's tik nyss gått ur höglöpet. Duktiga lilla gubben ♥ ♥ ♥

Har börjat tänka mycket mer på vad jag gör med armarna. Och en hel del annat. Jag ska skriva ut banorna vi körde och träna mer direkt under veckan medan allt är färskt i minnet.

Hoppas ni också haft en bra helg!

PS Vädret var ju underbart, som sommardagar i slutet av september... DS

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja, det är ju så kul med alla andras kommentarer så jag tänkte att jag fixar lite så jag med :) Ska se om det går att göra så man ser hur många inlägg som gjorts...

Postat av: Foxy Brown

Hej Monster och Lennox. Ni har en så fin blogg/hemsida så jag har länkat till denna på min sida. Hoppas det var ok, om inte - säg bara till ni vill att jag tar bort den. Blöta boxerpussar Foxy :)

2006-09-29 @ 13:19:18
URL: http://www.foxybrown.se
Postat av: Hanna

Åh, tack Foxy! Du är så söt när vi möts vid parken, men vi är lite rädda för boxernäsor så det är därför vi skäller lite ibland.

2006-09-30 @ 20:14:23
URL: http://hannaslilla.blogg.se
Postat av: Foxy

Ja, jag vet att jag ser lite farlig ut, fast det är jag inte :). Chili (dvärgpinschertjej som ni säkert känner:)) och jag har försökt leka några gånger men jag är så mycket större så det går inte så bra tyvärr. Agility har faktiskt jag och matte funderat lite på, det vore nog något för mig, jag kanske ska anmäla mig till en kurs med er matte, hon verkar jätteduktig :)

2006-10-02 @ 10:16:13
Postat av: Hanna

Det tror jag Foxy skulle gilla!

2006-10-03 @ 12:09:59
URL: http://hannaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback