Jobbigt med motvind

Här kommer de sista bilderna. Tack förresten för gratulationerna, jag blev jätteglad!

29754-115

Jag ser att Monster står med frambenen för långt fram på bilden. Nåt att hålla koll på när jag ställer upp honom. Framför spegeln nästa gång.

29754-114

Promenad i motvind = flygande öron. Hur söt kan man bli?

Idag har vi egentligen valpkurs, men jag har haft så otroligt ont i huvudet sen jag kom hem från jobbet så jag står över idag. Har tagit två alvedon, sovit en halvtimma och ska nog gå och lägga mig snart om det inte släpper. Halvligger i soffan nu, med två trötta hundar (som tur är, hade inte orkat aktivera dom).

Bilderna är förresten tagna av Stina Halvarsson, tack för hjälpen!!

Kommentarer
Postat av: Helene Jennvik

Jag har inte gratulerat än så STORT grattis till dig och Monster. Han ser så himla söt ut på bilderna.Kommer nog bli en riktig utställningsstjärna:)

2006-10-10 @ 21:16:26
Postat av: Hanna

Tack Helene. Nja, stjärna vet jag inte riktigt. Men hyfsade resultat borde han få.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback