Spårhundarna

Oj vilka duktiga små spårhundar jag har. Jag har varit hemma och varit sjuk hela veckan (förkylning med feber) och hundarna har snällt anpassat sig och sovit, sovit, sovit, lekt lite med varandra, fått promenader med husse och sovit lite till.

Idag mår jag mig lite bättre och kände verkligen att jag var tvungen att låta dem få springa av sig lite. Jag la ett varsitt spår och sen tog vi en promenad. Fy vad tungt det kändes, jag är absolut inte frisk än, har fortfarande lite feber och huvudet är jättetungt. Men hundarna sprang så fort de små trumpinnarna bar och rastade verkligen av sig. Båda spårade jättefint och hittade sina apporter. Nu ska jag gå och lägga mig och sova resten av dagen. Men jag har i alla fall gott samvete beträffande vovvarna. Hoppas jag blir frisk snart, det är så roligt på praktiken att jag inte vill missa en dag. Samtidigt vill jag inte smitta ned de andra och dessutom gör jag ingen nytta i det tillstånd jag är nu. Huvudet känns som det väger 40 kilo.

Snark.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad duktig du var!!!!!

Postat av: Hanna

Tack, vad snäll du är!

2006-11-23 @ 21:58:04
URL: http://hannaslilla.blogg.se
Postat av: Mia

Krya på dig så du blir pigg o rask snart..

Kram
Mia

2006-11-24 @ 11:29:29
URL: http://www.kennelbonzip.com
Postat av: Helene

Stackars....Krya på dig!!!
Vart är du på praktik? (nyfiken)

2006-11-24 @ 12:39:50
Postat av: Hanna

Tack tack!

Helene på SE såklart, har inte Peter sett mina utmärkta reportage på intranätet? (Hahaha, skojar bara.)

2006-11-25 @ 09:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback