Uppdatering

Monster fattade snabbt vad det där klickandet betydde och det första jag tänkt klicka in är kontakt. Idag kom vi till att han slutade krafsa och slicka på godishanden utan tittade åt ett annat håll. Klick + godis! Hoppas att snart få en blick i rätt riktning (mot mitt ansikte) men nu ska vi däcka i soffan. Matte har bestämt att det är kvällen, oavsett vad två pinnar anser. (De jagar varann runt runt i lägenheten just nu och bråkar om repknuten. Lennox har den för tillfället och Monster rusar efter morrande och med små skall då och då i frustration.) Men som sagt, nu är det KVÄLL, snart är klockan 20 och jag ska spela in Top Dog och kolla på Gilmore girls. 

Gonatt! 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Gu va härligt att börja klicka redan. Ska också börja med en gång med min nästa hund! (vilken ras och när den kommer är en annan sak). Måste också säga att Jerry fått en egen blogg han med. Så mycket lättare att uppdatera och hålla ordning på! Ha det bra, kramar//Lisa & Jerry

Postat av: Hanna

Vad smart Lisa, ska kolla genast!

2006-03-09 @ 16:06:02
Postat av: Maria

Haha, jag fattar inte att jag hittade hit först nu!

Mickie hälsar och matte ska på hundvisning ikväll :)

2006-03-09 @ 18:57:30
URL: http://maria.blogg.se
Postat av: Hanna

Vi hälsar till Mickie!

2006-03-10 @ 18:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback