Valentine

Idag är det alla ♥ dag och vi har haft en fullbokad dag. Tidigt i morse gick jag runt parken med Iza och Lennox och sen hann jag sova en halvtimme innan det var dags för frukost och därefter en långpromenad. Vi gick vid Hammars udde och vovvarna rejsade som två små galningar. Iza var värst såklart, hon är så cool, bara forcerar snön.

Sen var det dags att rasta dagens hundar. Det var ett litet gäng idag och jag hade planerat dagen in i minsta minut för att alla hundar skulle få sin tid. Schemat gick alldeles utmärkt och hundarna var pigga och glada. Under tiden sov Lennox och Iza middag och sen fick de sig en promenad runt Gubbholmen.

Jeanett säljer världens smartaste grej. I alla fall tyckte nog hennes katter det och jag anar att Lennox kommer att instämma. Det ser ut som en slags frisbee, fast fylld, och efter att man värmt den 5 min i micron håller den värmen i minst 6 och upp till 12 timmar. Här kan du se en reklamfilm. Den blir nog perfekt i Lennox och Monsters bur när det är kallt.


Kommentarer
Postat av: Ann och Izaac

Sååååååååååååååå söööööööööööööööööt!!!!!!!!!!
Tur att jag bor i liten lägenhet som redan är fylld av djur.
Kram

2006-02-14 @ 21:28:27
Postat av: slots

Consider outdraw represent slow deck free slots lock vigorish flat turn credit?

2006-08-04 @ 20:40:34
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/slots
Postat av: 888

As a summary of 888 info society?

2006-08-05 @ 12:23:02
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback