Söndag

Hej svej på er och tack för trevliga kommentarer. Det värsta med så stora tillställningar är att man aldrig hinner prata så mycket med folk som man tänkt innan. Men det är ändå kul att hinna ses och säga hej och få ett ansikte på människor man bara babblat med via nätet.

Vill bara tillägga att jag var på himla bra humör igår och inte deppade det minsta för nollan. Stora Stockholm är ju ändå årets hundhöjdpunkt på nåt sätt (även om jag verkligen längtar till sommarens stora agilitytävlingar, där har man ju också chansen att förbättra sitt resultat genom träning på ett helt annat sätt än på utställning - något jag verkligen gillar).

Vi har sovit väldigt gott i natt. När jag skulle gå och lägga mig så låg redan Monster och snarkade, han hade krupit under själva lakanet till och med. Men han hade ju sovit hela bilresan hem och Monster saknar sällan energi så efter en stund så hoppade han upp och brottades med Lennox en kvart tills jag sa till dem att nu är det läggdags! Då la sig båda under täcket och somnade på fem sekunder.

Själv har jag sovit tio timmar och nu har vi precis ätit frukost. Hundarna gnager på läskiga gris-delar jag köpte på mässan (Lennox har ett tryne just nu och Monster ett hårigt öra - BLÄ!)

I eftermiddag är det agilityuppvisning på Hammarö Ryttarförenings luciatåg. Hoppas det blir lyckat. Lennox kommer nog njuta av att få rejsa runt en enkel bana kan jag tro.

Ha en bra söndag allihop!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hejsan Hannah!
Ja det var en osympatisk domare. Vi fick en tvåa på våran Cindra, förra utställningen vi var på fick hon CK så det går upp och ner, och det är som du säger man vet själv att man har med sig samma hund hem. Och vi tycker att Monster skötte sig ypperligt och han tyckte att det var kul, det är trots allt huvudsaken.

2006-12-10 @ 12:17:42
Postat av: Hanna

Vad snällt sagt Ingela. Cindra är så himla fin tycker jag! Och med tanke på domaren så var ju inte en tvåa fy skam egentligen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback