Moster Sara

Min syster är bara ett år yngre än mig och hundarna älskar verkligen "moster Sara". Hon har varit i Kenya hela hösten, men igår kom hon hem till Karlstad. Niklas jobbade i natt så Sara har sovit hos oss och Lennox har sovit på hennes ben hela natten. Igår gick de långpromenad och busade när jag jobbade och det är så härligt att hundarna har sällskap hela dagarna nu. 

Lennox och Monster skulle verkligen behöva ett varsitt nytt täcke inför vintern. Jag skulle helst vilja ha ett tunt fleecetäcke som undertäcke och sen ett varsitt av Dogmans modell, sånt där vattentätt, fodrat med rejält skydd för magen, ovanpå. Men först och främst ska jag köpa en till snuggle safe så att de har en varsin. Finns på Häromi för 249 kr. Den håller sig verkligen varm i minst åtta timmar i bilen, fast det är nån minusgrad. Perfekt för en tävlingsdag exempelvis. Fast jag använder den varje dag för att värma upp buren när bilen är iskall på morgonen. Det kan inte vara skönt att hoppa in i en iskall bil och det dröjer innan den blir varm eftersom vi inte har nåt uttag till motorvärmare på vår parkering.

Snart är det jul!



Julgranskula med pinne :)



Kommentarer
Postat av: Sara, Eddi & Loke

Mina hundar älskar min familj jättemkt oxå.. känner igen det du skriver=) De har sovit där några nätter sista tiden då jag har varit i skolan långa dagar..Eddi tyr sig mer till Hanna och sover hos henne under täcket på nätterna.. Loke har blitt morfars pojk och sover under täcket hos honom o mamma=)Det är första gångerna (nu i december) som de delat på sig sen vi hämtade Loke. Annars sover de ihop varenda natt.. men nu sista gångerna så har de faktiskt sovit i varsitt rum=)

Postat av: Hanna

Så är mina hundar också, de kan lägga sig på olika ställen. Vad skönt att de trivs så bra hos dina föräldrar ifall ni behöver lite avlastning när bebben kommit.

2006-12-20 @ 09:49:11
Postat av: Lisa

Ja dogmans täcken är verkligen super. De är ju dessutom tokbilliga på Granngården! Jerry har just precis fått ett nytt av ull. Det är omtyckt!

2006-12-20 @ 21:33:05
URL: http://myshund.blogg.se
Postat av: Hanna

Lisa - åh, då ska jag göra ett besök där

2006-12-21 @ 10:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback