Men oj!

Om jag ska få så här många kommentarer så kommer jag ju bli inspirerad att uppdatera helt ofta. För det är verkligen roligare att blogga när man får lite feedback då och då.

Agilityuppvisningen igår gick bra. Fast det var rätt jobbigt att hämta och lämna hindren ensam, tur att jag slipper det på lördag. Får nog göra en rejäl städning av pappas bil, körde fyra hopphinder och två långa tunnlar i den. Stackars wheaten Tilda hade ont i magen så Sandra fick ställa in. Men jag, Jessica och Marie körde så gott vi kunde. Hundarna var helt galna och jag lär ju ha förstört Lennox starter ett tag framöver.. men jäklar vad kul han hade. Dessutom tog han alla slalom fast han kom i supertempo på u-banan. Sötnosen.

På lördag är det en till uppvisning, på 4H. Efter den ska jag träna starter :) På uppvisningarna släpper jag honom bara.

Nu ska vi gå och lägga oss, supertidigt, men det är lika bra att passa på. Imorgon ska jag till Borgvik på konferens med jobbet.

/H

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för grattiset!

Postat av: Elin

Tack för grattiset! Kul att uppvisningen gick bra :)

2006-12-12 @ 22:36:52
URL: http://www.pudelfnatt.com
Postat av: Åsa, Signe och Lovis

Eftersom jag är sponsrad "måste" jag. Men fungerar det inte o hon äter dåligt får vi ju byta tillbaka helt enkelt.

2006-12-14 @ 09:55:33
URL: http://www.toktassarna.com
Postat av: Hanna

Gissade nästan det.. men tänkte att du kanske kunde smyga lite, blanda eller så. Mina hundar är inte så förtjusta i lupus foder, fast jag har ju inte provat alla sorter.

Jag skulle vilja bli sponsrad av RC, hehe. :)

2006-12-14 @ 11:04:21
Postat av: Hanna

Fast det är såklart jättebra att få spons överhuvudtaget och många är ju supernöjda med lupus, speciellt anf.

2006-12-14 @ 11:05:46
Postat av: Hanna - till alla

Blogg.se ligger nere, därav dåligt med uppdateringar!!

2006-12-14 @ 11:06:10
Postat av: Petra

Jag kommer åka ut till Sörmons ridklubb på söndag och spåra med Inger, vill du komma med ut så är du varmt välkommen! Jag tänkte väl åka ut vid 11 - 12 tiden tror jag. //Petra o vovvarna

2006-12-14 @ 20:13:55
URL: http://hem.bredband.net/nelly99

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback