Magrapport

Det fanns inget Canikur på Apoteket här och jag hann inte till stan på lunchen. Det blev några fiskbullar till lunch och på kvällen kom Jessica med Royal Canins dietfoder som bl.a. ska återställa balansen i tarmfloran. Och i morse var det hela, fina korvar som kom ut :) :)

Jäklar vad de bombar och smäller redan. Både på kvällspromenaden och morgonpromenaden (!!! - vem orkar fyrverkeria sig vid sju-halvåtta på morgonen???) smällde det friskt. Monster verkar inte ens höra nåt medan Lennox tittar till och sen fortsätter nosa. Jag tycker otroligt synd om de som har berörda hundar för det är ju säkert två veckor av fyrverkerier och det måste vara jättetufft.


Kommentarer
Postat av: Maud

Hos oss smäller det inte alls mycket?! Har hört en tror jag och den var i onsdagskväll.....
Skönt att han är bra i magen igen, Zoie hade en släng av det där på juldagen...

2006-12-29 @ 08:34:35
Postat av: Hanna

Vi bor ju precis vid Herrhagsparken. Och på Herrhagen smäller det jättemycket! Tror faktiskt det är lugnare i stan.

2006-12-29 @ 09:12:13
Postat av: Lisa

Gu vad jobbigt! Här hör man några dova puffar vid tolvslgaet bara (om vi inte smäller själv förståss). Jag är också otroligt glad att Jerry inte bryr sig ett skit, även fast han blev skrämd en gång på en prommis hans först nyår. En raket small i diket då vi var på en liten rastnings runda. Men det gick bra ändå, tror aldrig han hann fatta vad det var. Hoppas att ni får ett trevligt nyårsfirande iallafall!!! Kram!

Postat av: Hanna

Tack detsamma Lisa!

2006-12-29 @ 12:26:51
Postat av: Sara & familjen

Tjenixen.. här har de oxå börjat smälla nu fast inte på morgonen=/ Jag är så himla glad oxå att ingen av mina är rädda.. konstigt att inte Eddi blev de för en gång då vi gick över stan (måste varit omkring förra nyåret) mitt på blanka dagen vare några jävla snorungar som smällde en bomb mitt i en gångtunnel då vi passerade. Jag fick ju nästan en infarkt.. men Eddi fick inga men som tur var *puuh*. Ha ett gott nytt år!!!

2006-12-30 @ 10:58:24
URL: http://www.eddi.se
Postat av: Hanna

Vad skönt Sara.. Hoppas ni haft ett riktigt gott nytt år!

2007-01-02 @ 07:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback