Vackert väder

Det har varit kallt och fint ett par dagar nu och jag njuter på våra skogspromenader. Har tränat vänstersvängar. Fot, ett steg fram, vändning och belöning. Han har svårt att hålla kontakten i vänstersvängar, men genom att träna det kort och separat hoppas jag att det blir bättre.

Kurser jag vill gå 2006:
- Helgkurser i agility för massa olika instruktörer, men först blir det ju Camilla Åström. Har hört att Annika Aller, Tobias Svensson, Jenny Damm med flera har himla bra kurser och eftersom jag är så grön så finns det så otroligt mycket att lära.
- Lydnadskurs för
Heidi Billkvarn
- Spårkurs för Christina Wåhlin (jag vet många, även i andra klubbar, som vill gå för henne. Kanske en helgkurs om hon har tid?)
- Privatlektion i agility för Anita Axelsson

Kommer nog lägga avsevärd del av lönen på träning och tävling även nästa år kan jag tro.

Igår hade jag städkväll så Lennox fick en tennisboll som var lite söndertuggad (av en dobermann/amstaff-tik som hälsade på Niklas häromdagen, Lennox har nog aldrig lyckats tugga sönder en boll :) Jag fyllde bollen med grovriven ost och så fick Lennox försöka få ut osten. Han höll på med det i över en timma. Sen hade jag städat klart och vi tog en promenad. Lennox lekte med en rolig chihuahua vi mötte i parken. Så sen kunde jag se på Grey's anatomy med gott samvete :) Ikväll har jag inflyttningsmiddag för mina tjejkompisar. Mysigt!

Kommentarer
Postat av: Christina & Busligan

Tja vi får väl se om det blir någon spårkurs... annars kan vi väl träffas och spåra ändå!
*Smickrad*

Postat av: Hanna

Ja, du har väl aningens fullt upp själv va? :) Efter nyår är jag antagligen student igen och då kanske jag kan komma förbi och spåra nån dag om det inte kommit för mycket snö.

2005-12-16 @ 07:38:22
URL: http://hannaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback