Söndag

Igår var jag ute med Lennox på morgonen och sen kröp han under husses täcke och somnade om. Jag åkte till stan och mötte Jessica och när jag kom hem, efter klockan 13, hade Lennox nyss gått upp. Niklas hade fått hämta honom under täcket för att ta ut honom på en kort promenad. Sen la han sig i soffan och fortsatte sin skönhetssömn. Inte konstigt att han är så vacker :)

14 skulle vi träffas på 4H-gården. När jag kom dit var bara Jeanette där och jag blev osäker på om det skulle komma några andra, tänkte att de kanske fått förhinder. Så jag ställde upp en svår kombination, från Petter-kursen, och så ställde Jeanette upp en slalomkombination och en raksträcka med tunnel, långhopp och däck. Sen dök en efter en upp och vi blev ett gäng som tränade. Det var skitkul!! Nästa gång ska vi ses minst 10 min innan och planera passet så att vi bara kan gå in och bygga sen. Eftersom vi bara har en timme är det skönt om vi kan hjälpas åt att få fram och in hindren så smidigt som möjligt. Vi avslutade med en runda där det bara var att köra och så släppte vi hundarna en efter en. Jätterolig avslutning tyckte Lennox.

På kvällen var det Hammarö BK's årliga julfest. Det var skitkul, god mat och trevligt sällskap.

Idag har Lennox mest sovit igen. Jag och min lillebror har varit på stan och nyss var jag hemma och tog ut honom på en promenad. Men sen hade han bråttom in till husse och soffan igen. Niklas hade sina kompisar hemma på middag igår och sen gick de ut, så han och Lennox är väl ungefär lika trötta. Själv är jag hos mamma och pappa just nu. Vi ska äta middag och gå på julkonsert. Mysigt! Jag älskar jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback