Onsdag + olja eller inte.

Igår åkte jag hem med Lennox och sen ut till klubben. Vi (Anette, Kristina och jag) kånkade hinder. Inför sista lasset fick jag dock åka hem. Tog en racerdusch, bytte till fräscha kläder och brummade i ilfart ner till stan. Julia var tyvärr hemma med sjuk hund, men vi andra hundungdomar (jag, Hanna, Malin och Ellen) käkade god mat på Arena och avslutade med glass på Mc Donald's. En jättetrevlig kväll. Dessutom kom jag hem i tid så att jag hann rasta Lennox innan jag landade i soffan framför Grey's. 

Vi pratade om vad vi skulle handla på Hund 2003. Jag ska köpa polarolja av
Allamigoz. Har hört så mycket gott om polaroljan att det är värt att prova. Annars är jag rätt skeptisk till naturprodukter som ofta brukar vara väldigt dyra. Men 99 kr för en flaska är definitivt värt ett försök. Lennox har lite torra trampdynor och det är på dem jag ska kolla för att se om oljan håller vad den lovar.

För övrigt ska jag försöka att handla så lite som möjligt i kläd- och koppelväg. Ben, foder och sånt som "går åt" får jag köpa. Men ingen tomtedress till Lennox, hur sött det än är på julafton.

Ser verkligen fram emot att träffa folk på söndag. Det värsta är att när man väl står där vid ringen så kan det bli lite stelt. Även om man mailat och skrivit i gästböcker och tycker personerna verkar jättetrevliga så blir det en sån speciellt stämning. Men det är alltid roligt att se hundar man bara sett på bild live. Pinnarna är ju så små, de ser ju väldigt mycket större ut på bild. Och ofta får man (jag) en väldigt annan bild av dem när man ser rörelser och utstrålning.

Nä, nu ska vi ta en promenad.



Kommentarer
Postat av: Ammi

Hello! Gossip kommer iaf inte att vara stel vid dobbiringen. Tjohooooo, party-tajm blir det nog :-). Vi syns på söndag!

2005-12-07 @ 14:19:22
Postat av: Helena

Hej Hanna!

Tomtedräkt, herre gud finns det till hundar? Nu har Lova varit bara "normalt" busig i två dagar. Så kanske får jag en snäll och lydig Lova i julklapp. Vi ses...

2005-12-07 @ 15:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback