Detta vädret...

Min syster har varit hemma från Stockholm några dagar och vi har varit ute massor. Picknickat, promenerat och busat med hundarna. Tänk om man alltid kunde ha det så här.. Kan tänka mig att jobba halvtid till en grym lön och ha massor av tid till hundarna. Åh vad bra jag mår av att vara ute så här mycket.

Här är några bilder från vår utflykt till Skage fyr.

29754-120
Lennox tigger macka av syrran

29754-119
Monster har blivit stora killen :)

image194
Oj vad hundarna sprang...

image195
Vänern

Idag ska vi på dvärgpinscherträff klockan 11. I eftermiddag blir det agilityträning på 4H. Imorgon ska jag till Karlskoga och tävla lag. Mycket bra helg!!

Kommentarer
Postat av: Sandra med Lectus

Vilka vackra bilder! Vad härligt för hundarna att få vistas i sådana miljöer!

2007-03-26 @ 21:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback