Oj vad vi är trötta

Idag har vi tränat hela dagen. Vi gjorde en del olika kombinationer och jag fick jobba på timingen, att ha tydliga armar (när jag ska tighta svängarna så kurar jag ihop mig och springer på stället, typ) och en del annat. Det var så himla kul och väldigt lärorikt. Ser fram emot morgondagen....

Monster skötte sig riktigt bra. Han gnällde/skällde lite vissa gånger när jag körde med Lennox men i övrigt var han tyst och snäll.

Klockan är halvåtta och jag ska faktiskt gå och lägga mig snart. Är så otroligt trött, både i kroppen och i huvudet. Måste ju vara på topp imorgon. Nystädad lägenhet och två trötta hundar (N är hos en kompis och ser på film).


29754-8029754-7929754-78

Några bilder från kurs i våras.


Kommentarer
Postat av: Sandra med Lectus

Älskar dessa bilder när man får se Lennox in action!

2006-09-25 @ 23:13:29
Postat av: Hanna

Jag med faktiskt, han ger verkligen allt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback