Relation

Ofta säger andra personer så tänkvärda saker som jag inte själv kommit på. Ofta är det Helene eller nån instruktör som ser nåt jag inte ser. Idag var det Niklas.

Lennox ligger i soffan och är helt död efter agilityhelgen så jag lekte lite med Monster. Han hade en leksak och så satt jag i hallen och varje gång han kom springande med den så gullade jag "men vad har duuuuu, oj vilken fin sak", kampade lite och lät honom springa ett varv genom köket och vardagsrummet igen (man kan springa runt runt i vår lägenhet). Monster hade skitkul och såna lekar är verkligen jätteroliga.

Hur ofta leker du sådär med Lennox, helt kravlöst? undrade Niklas. Ja, det var en himla bra fråga! Nu blir det mer roliga lekar även med den vuxna hunden! Vi har varit bra på att leka tidigare, men senaste tiden har det varit dåligt med helt kravlösa lekar. Mer sånt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback