Tack!

Tack för trevliga kommentarer och gästboksinlägg. Jag blir jätteglad! Gästboksinläggen svarar jag inte alltid på, ser dem som trevliga hälsningar.. För att kommentera i bloggen klickar man på "kommentarer" nedanför inlägget, ifall nån missat det :) och då får man ofta svar (om man nu skulle vilja ha det).

Idag har vi haft sovmorgon, Monster behöver kissa vid sjutiden men sen lägger vi oss under täcket igen alla tre. Mycket skönt.

Sen åkte jag ut till mamma med vovvarna och de fick vara hos henne medan jag rastade några hundar. På väg hem hann båda somna i bilburen (Monster verkar liksom brorsan Lennox gilla att åka bil *hoppas*) och när vi var framme så ville inte Monster komma ut. Han la sig bara tillrätta och snarkade vidare. Jag fick lyfta ur honom och in till lägenheten och så la han sig och däckade i sin korg istället medan jag grejade lite. Sen la vi oss alla tre i soffan och jag såg på tv och åt en semla medan hundarna sov i tre timmar. Snacka om lat eftermiddag.

Ikväll är Niklas syrra här och hälsar på en sväng och blev mött i dörren av ett överlyckligt, utsövt Bus-Monster. Han är nog den sötaste och gladaste lilla valp som finns. (Nä, jag är inte alls partisk...)

Imorgon får de vara själva nån timma igen, det ska nog gå bra. På förmiddagen ska vi ut till mitt gamla jobb och hälsa på en liten stund så båda vovvarna lär vara trötta. På eftermiddagen ska vi nog sova i soffan igen, det är väldigt mysigt med de där lugna eftermiddagarna och det känns väldigt lyxigt. (Kan tänka mig att
vissa är avundsjuka :) På kvällen ska jag på möte med utbildningssektorn och Monster får nog följa med.

Nä, nu är det dags för min och Lennox heliga kvällspromenad. Bara han och jag, inga vassa gaddar.

Gokväll!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är verkligen mysigt att läsa om er. Härligt att allt går så bra och att Lennox är så duktig. Du är verkligen duktig på att skriva.

Ha det superbra, kramar från Lisa & Jerry!

2006-03-02 @ 18:24:03
Postat av: Hanna

Gullig du är Lisa. Ha det bra ni också!!

2006-03-05 @ 17:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback