Godingarna mina...

Idag har mina små busar skött sig alldeles utmärkt. Lennox var inte ett dugg jobbig efter löptiken utan var lugn och snäll. Monster är så sööööt, han har sovit i buren, varit duktig på våra små övningar och studsat runt som en liten maskot och hälsat på folk i klubbstugan och utanför. Lilla ♥ mitt!

Nu är vi hemma efter en otroligt lärorik helg (tusen tack till Gun och Christina som gör det här på sin fritid) och jag är helt snurrig i huvudet. Åh vad intressant det är med hundar. Det finns så mycket att lära...

Lennox och Monster har ätit och härjar just nu för fullt. Ska snart ta en promenad runt parken med Lennox och gå förbi kiosken och köpa snus till husse på hemvägen. Jag och L har precis haft en mysstund i soffan, jag fick pussar och Lennox blev kliad på ryggen. Jag tycker att jag är riktigt bra på att ge Lennox lika mycket tid som han hade pre-Monster. Eftersom jag är hemma rätt mycket är det inte så jobbigt. Dessutom verkar L ha anpassat sig så bra efter det faktum att vi nu är fyra i flocken. Gullet. Just nu kampar de om en socka fylld med tidningspapper så de roar sig rätt bra på egen hand.

Oj vad jag babblar.. dags att gå ut en sväng nu.

Kommentarer
Postat av: Sara & Eddi

Hej=) ja gissa hur glad jag var igår. det var skönt att det gick bra för nu kanske man kan ge sig iväg lite=) jag har anmält oss till Karlstad så vi ses där om inte förr=) många kramar

Postat av: Ingela, Hugo, Atlas och Cindra

Ja ni har det mysigt. Hoppas det blir varmt ute snart så vi kan få se klimpen in live.

2006-03-13 @ 22:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback