Bra och dålig dag hittills


Bra:

  • Monster har varit en pärla, sovit snällt i buren och varit glad och busig ♥
  • Jätteintressant dag med givande diskussioner
Mindre bra:

  • Lennox har varit jobbiga-Arne. För det första så gnällde han efter en löptik hela förmiddagen. När ägaren tagit ut den väldoftande tiken i bilen så överförde han sina heta känslor på en snäll portis-tik, men sen när det blev nog för henne och jag skulle ropa på honom så stängde han av öronen och allt blev jättedumt. Jäkla snuskpelle. Efter incidenten så lyssnade han dock bättre och sov snällt under eftermiddagen.
  • Jag har anmält mig till Årets nybörjare i tidningen Agilitybladet. Jag räknade med att komma på kanske plats 20-nånting beroende på hur många som skickade in, men det kändes ändå kul att vara med. Men det visade sig att jag inte finns med på resultatlistorna på två tävlingar jag skickat in resultat för. Så himla dumt!! Jag har skrivit om tävlingarna på Lennox hemsida och det var ju massa folk där som såg oss, men det är ju inget jag kan be någon intyga så här långt efter. Lite trist... Ena resultatet kan jag dock kopiera ur tävlingsboken och skicka in, men det andra var en femfelare och den har jag ju inte registrerat. Skit.

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja, det är trist när klubbarna inte skickar in resultat. Jag tappade en vinst på Norrlandsveckan pga. att arrangören inte skickat in resultatet.

2006-03-13 @ 08:47:18
Postat av: Hanna

Jättetrist, nu kunde jag inte vara med i tävlingen överhuvudtaget :(

2006-03-13 @ 10:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback