Vilodag idag

Här har tävlats, tävlats och tävlats. Och jag tror banne mig att det börjar lossna. I Fagersta var vi i alla fall inte jättelångt ifrån att komma igenom hoppklass 2-banorna, vi kom igenom agilityklass 1 med fem fel och igår i Karlskoga diskade jag oss visserligen frivilligt i ena klassen (tog om kontaktfälten) men vi fick två sjundeplaceringar i de kluriga öppenklassbanorna (en i agility och en i hopp) och det kändes riktigt bra. Jag är fortfarande för dålig på handlingen, men jag jobbar och försöker i alla fall att hålla i hela banan. Målet är först och främst lopp som känns bra, men samtidigt är det skönt att ha en känsla av att pinnarna finns inom räckhåll. Vi är på gång :)

Jag är genomförkyld så idag är vi hemma och slappar. På söndag är jag förhoppningsvis frisk för då ska vi tävla i Kil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback