På agendan

Just nu är det mest sol och bad och långa promenader (jag är stavgångsberoende för tillfället) som gäller.
Men lite har vi inplanerat också:

17 juli - arrangerad agilityträning, Karlstad BK

22-23 juli - agilitytävling Åtvidaberg

30/7 - Ransäter, ställa Monsi

8-10/7 - agilitykurs Veronica Bache

Inför hösten har jag anmält Monster till grundkurs i allmänlydnad på Karlstad BK. Det vore så roligt och motiverande att få gå en kurs med Monster, som en "vanlig deltagare". Det blir så strukturerad och bra, framförallt välbehövlig, träning när man går kurs och jag ska verkligen hålla tummarna för att vi kommer med.  


Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja, du kommer ner, vad kul!!!

Postat av: Lene Rasch

Hejsan Hanna, har inte varit in här på ett tag, jag får skämmas! Fy på mig, men nu har jag tagit igen det. Ni verkar ha en mysig sommar och fullt upp att pyssla med. Och Monster med ljusiga hängöron ser jag! Roofers ena öra står ibland nån vecka sen lägger det sig, men det blir mindre och mindre och det blir nog 2 stå till slut, han måste bara få tappa alla tänderna först =) Vi har vart på ett par off.utställningar som du såg och vis ska även till Östersund i Augusti, Men sen ger vi nog oss för i år. Remo blir ju snart 1½ och då kan man ju börja träna agility och jag tänkte att jag gärna skulle vilja prova det med honom, men får nog gå en kurs!! ;-) Vi ska fortsätta här i sommarvärmen och jag förstår precis att du inte har orkat blogga på som vanligt, det kommer nog tid för det med. Ha det så bra så hörs vi igen!

2006-07-17 @ 11:32:04
URL: http://remo.casa.se
Postat av: Helene

Måste bara få berätta att idag fick Bonzo sin uppflyttningspinne i agilityklassen så nu ligger vi lika Hanna:)

2006-07-23 @ 18:16:42
Postat av: Hanna

Så härligt!!

2006-07-23 @ 20:24:24
URL: http://hannaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback