Namndiskussioner

Idag är jag så himla trött. Jag och N satt nämligen uppe och surfade efter nya namn igår kväll. Vi har väldigt olika smak kan jag ju säga, så det blev sent. Phoenix tycker vi båda är ett bra namn men det vore roligt om det hade anknytning till stamtavlenamnet. Alltså, nåt på K man kan äta eller dricka.

Pratade nyss med
Jeanett och hon sa att de andra ska heta något kryddaktigt, tiken som ska till Maria (med dvärgpinschertjejerna JD Bon Bon, JD Ice Tea, JD Honey Pie & dobermannen JD Unzipped) i soliga Spanien ska heta Kamomill. Jättesött.

Det var förresten himla mysigt att prata lite med uppfödaren och det gjorde att det kändes verkligt att snart få hämta valpen. Ska bara bestämma datum när jag kan hälsa på. Funderar på att gå på pinschersektionens årsmöte och hälsa på i samband med det.. men får se. Det vore kul att vänta tills valpen är närmre sex veckor i alla fall. När jag hälsade på Lennox kull var de ju bara tre veckor och så himla pluttiga. Och nu vet jag ju redan när jag hälsar på vem som är min :) Åh vad jag längtar!!

Jaja, vi klurar väl vidare. Ni får hemskt gärna komma med fler förslag.. Ätbart på K.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag har anmält till Köping som är dagen efter Karlstad. Det blir ju lite tråkigt att åka från er, om jag är uppflyttad i nån klass kan jag skippa att åka kanske....

Vi har Claes Ohlsson här om du kan vänta ända till slutet av februari med att få nåt!

Kanel är väl rätt vanligt iofs, men det är ätbart på K!

Postat av: Hanna

Vad snäll du är, men Malin skulle köpa med från Göteborg.

Klart du ska tävla så ni kommer upp i tvåan. Fast det tror jag ni gör i Karlstad!!

Kanel är jättefint, men nu har vi bestämt oss.

2006-01-11 @ 12:31:23
URL: http://hannaslilla.blogg.se
Postat av: slots

You scratch beef hand slots pasadena event number pool second!

2006-08-04 @ 20:39:37
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/slots
Postat av: 888

Often pacific poker 888 online?

2006-08-05 @ 12:21:37
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback