Vår dag

I morse kom Iza till oss strax före sju. Vi tog en promenad och sen vilade vi lite. Iza är så go, hon låg på min arm och Lennox i knävecket. Jag var rädd att de skulle få svårt att koppla av tillsammans, det är ju trots allt länge sen de gick på dagis ihop, men det var inga som helst problem. Efter frukost åkte vi ut till Hammars udde och vovvarna fick rejsa loss i snön. Oj vad fort de springer! Gud vad vackert det var, solen hade gått upp och det gnistrade i snön på gärdena.

Sen fick Iza vara ensam hemma ett par timmar medan jag rastade dagens hundar. Hon var mätt och trött och sov gott när vi kom hem (Lennox var med i bilen).

På eftermiddagen tog vi några kortare promenader och sen sov vi i soffan ända tills Izas husse ringde och det var dags för henne att bli hämtad. Man blir trött av frisk luft.

Imorgon ska jag rasta två hundar och har tänkt åka till Sörmon med Iza och Lennox innan dess.


Kommentarer
Postat av: Annika och Mira

Jag har utmanat dig. Läs mer i min blogg
Ha det bra
/Annika och Mira

Postat av: Hanna

Hej!

Jag har redan gjort utmaningen i min andra blogg, men tack ändå!!

Ha det bra ni också...

2006-02-02 @ 22:00:14
Postat av: 888

It cover tutorial rock mit www 888 info partypoker company!

2006-08-05 @ 12:23:42
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888
Postat av: baccarat

Think slow dozen four straight action online baccarat bible management!

2006-08-06 @ 04:59:28
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback