Möte

Igår kväll var det utbildningsmöte på klubben. Jag har tänkt hålla en fortsättningskurs i agility, om det finns intresse. Eftersom jag inte (ännu på ett tag) är färdig allmänlydnadsinstruktör så kan jag inte ansvara för en egen valp/grund-kurs, och problemet är nog snarare instruktörsbrist än assistentbrist. Så jag anmälde mig inte som assistent utan tänkte att det får räcka med att jag håller en agilitykurs.

Jag ska ju hinna med mina egna hundar också (åh vad kul det känns att kunna skriva så, mina hundar..) och jag ska gå:
•  valpkurs med Monster
•  tre tävlingskurser i agility med Lennox

så det blir nog en fullspäckad vår ändå.

Jag ska sitta med i utbildningssektorn! Så himla kul! Jag är ju ansvarig för PR/Info-sektorn, men där har Patrik gått med så vi kan dela upp jobbet. Han ska ta tag i sponsorerna vilket innebär att det räcker om jag fixar med tidningen och det är ju sånt jag kan greja med lite då och då. Känns inte speciellt jobbigt nu när jag fått in rutinerna. Jag har ju tidigare sagt att jag inte vill ha nåt mer ansvar i klubben utan att  det jag helst vill engagera mig i är kurserna. Och det får jag ju göra nu.

Idag ska jag rasta gulliga beardisen Pysen och snälla boxern Denzel. Efteråt ska jag träffa Ann med Izaac och vi ska ta en promenad. Izaac hade oturen att bli påhoppad av en schäfer för nån vecka sen och jag undrar hur det har gått med det. Usch vad läskigt. Han fick som tur var inga fysiska skador eftersom Ann gick emellan, men man vet ju aldrig med de "psykiska".
 
Lennox fick ju boxerskräck förra sommaren/hösten. Det räckte med att två hundar vid två olika tillfällen sprang fram emot honom. Visserligen för att leka, men det har liksom räckt för att han ska tycka att boxrar kan hålla sig långt borta från honom. Det gick ganska bra när vi promenerade med boxern Denzel, men han fick inte komma för nära med sitt "flåsande tryne" :) Denzel som är en sån goding... Jaja, nu slipper Lennox promenera med honom och får ligga i bilen och sova den timmen vi är ute. Han trivs verkligen i bilen och vill ibland inte komma ur sin varma bur. Knashund. 

Jag har lite dåligt samvete för att jag inte ska hjälpa till i samband med Karlstad BK's agilitytävling. Tycker det är dålig stil att vara med på deras träningar, men sen inte hjälpa till på tävlingen. Men jag får hem valpen på torsdagen och vill inte vara uppbokad på nåt mer än att tävla mina klasser på lördagen. Jag har dessutom hjälpt till på de tidigare tävlingarna och kommer vara med på nästa. Hoppas de fått ihop tillräckligt med folk.

Nu finns en gästbok på Lennox sida! Jag har äntligen skrivit klart resten av texterna och ändrat där det låter dumt. (Jag skrev till exempel att Lennox är en rastypisk dvärgpinscher och det kanske inte är upp till mig att avgöra, vad menas förresten med rastypisk??) Det var några andra konstiga formuleringar också som världens bästa Emma ska fixa till. Och lägga till bilder och en egen sida om Monster. Tack Emma!!! Och ni andra är välkomna att inviga gästboken, den gapar tom ännu.

Kommentarer
Postat av: slots

Lots of bust double dime down flush online slots base!

2006-08-04 @ 20:40:51
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/slots
Postat av: 888

Create pair 888 poker check bonus hedge gang?

2006-08-05 @ 12:22:47
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888
Postat av: 888

After that front www 888 info straighten hole credit george?

2006-08-05 @ 12:23:27
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888
Postat av: baccarat

Play high center insurance score garden baccarat push.

2006-08-06 @ 04:59:17
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback